Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Θωρηκτό "Αβέρωφ" και άλλα...

Καταχώρηση από Ελεωνόρα 








http://www.youtube.com/watch?v=g65oWFMSoK0 


Ζέστη, ζέστη, ζέστη!
Είμαι χωμένη στη μπανιέρα με δροσερό νερό με το laptop στο καθισματάκι, και κάθε λίγο μου φέρνει η ευλογία της ζωής μου φρέσκους χυμούς και αλμυρά μπαστουνάκια.
Και έχω σκάσει - εκτός από τη ζέστη - και από το κακό μου που δεν με κάλεσαν στην Πολιτιστική Εκδήλωση στο "Αβέρωφ", να νοιώθω κι εγώ η γυναίκα ότι κάποια αξία έχω στη ζωή.
 


 

( Από το μπλογκ Ο ΜΑΚΙΑΒΕΛΗΣ 


Αλλά κι αυτοί οι "δημοσιογράφοι" μη δουν δυό παιδιά να χαίρονται τον έρωτά τους με λίγο glamour πάνω στο παλιοκάραβο (κατά το "παλιόσπιτο" που έχτισε ο Αντρέας για να στεγάσει τον δικό του και της Μιμής), να πέσουν αμέσως να τα φάνε.
Και νάχεις και τον Αθεόφοβο, που για να μου "ηρεμήσει" τα νεύρα, μου δείχνει κάτι βιντεάκια σαν αυτό 



ΜΑΛΒΙΝΑ LIVE - Τί θα φορεθεί στο θωρηκτό Αβέρωφ (11/1996) 


για να μου αποδείξει ότι οι παραδόσεις μας τηρούνται διαχρονικά.
Θα του πετούσα το σφουγγάρι, αλλά εκτός εκτός που κινδυνεύω να βρέξω τον υπολογιστή, θα σταματήσει και την τροφοδοσία. Και τότε, τι θα κάνουμε χωρίς χυμούς;
Ε, είμαι υπολογίστρια, τι να κάνω;
Και είδα και στις ειδήσεις ότι διώξανε και τον πλοίαρχο του θωρηκτού - μνημείου. Σαν να λέμε, για το Βατοπέδι θα πρέπει να διώξουν τον βοηθό του τμηματάρχη του αρμόδιου υπουργείου, και για τη Ζήμενς τον θυρωρό του αντίστοιχου.
Τέλος πάντων, μπορεί να μην πήγα στα "Ποσειδώνια" αλλά μια δροσερή μπανιέρα την διαθέτω.
Κι από έρωτα κι από αγάπη, σε δόσεις Eyjafjallajoekull.
 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου