Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας, με Αμερικάνικη καρδιά...


Η άποψη των δύο νυν κυβερνώντων Παπανδρέου, Γεωργάκιου του Μικρού και Νικολίτση του Διηπειρωτικού, για την Ελλάδα και την πολιτική της, αλλά και για το ίδιο το συγγενολόϊ τους: 

"Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα να έχουμε μερικά στρέμματα γης λιγότερα από εκείνα που μας ανήκουν, και να κοιμόμαστε τα βράδια ήσυχοι και ασφαλείς, παρά να έχουμε ότι μας ανήκει και να μην μπορούμε να κλείσουμε μάτι από τον κίνδυνο κάποιας ξαφνικής επίθεσης κακόβουλων γειτόνων εναντίον μας". 
Γιώργος Παπανδρέου (Συνέντευξη τύπου - Τορόντο Καναδά, 1999) 


"Είμαι 37 ετών στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας ... Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα ... Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά.
Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του '60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. 
Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά ...". 

Νίκος Παπανδρέου (Επιστολή προς την Αμερικανίδα φίλη του Χριστίνα Βαρντ - Περιοδικό «Νέμεσις», τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2004).
 

Ο κος Νίκος Παπανδρέου ο οποίος - με ποια ιδιότητα άραγε; - χρησιμοποιεί συχνά το πρωθυπουργικό αεροσκάφος για να επισκέπτεται τα συνεταιράκια του στη Μέση Ανατολή και τα αφεντικά του στις ΗΠΑ, χειρίζεται όλες τις σύγχρονες "φούσκες" τύπου Κατάρ κλπ, κλπ. Και δεσμεύει την χώρα για την μεταμνημονιακή εποχή, σε δουλείες που θα την βαρύνουν μέχρι το πέρας του αιώνα. 



http://apollonios.pblogs.gr/2010/06/apissesses-dhlsseis-shs-oikogeneias-papandreos-deise-eds.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου