Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Νυχτερινός Αποχαιρετισμός

Άντε και από μένα ένα κομματάκι από τα συνηθισμένα μου, που το χρησιμοποίησε η καλή μου κάπου αλλού σαν επιχείρημα! 

Και για να εξηγήσω, θα βάλω και τη διεύθυνση σαν σχόλιο!
Ταξινόμηση    Ενημερωθείτε για νέα σχόλια   Εγγραφή σε RSS
  • Για να πω την αλήθεια, τώρα διάβασα όλη την συζήτηση.
    Και ΕΧΕΙ ενδιαφέρον.
    Ολόκληρη!!...
  • Αυτή είναι η διεύθυνση όλης της συζήτησης για την αναρχία και την εκλογοαποχή, από την αρχή της.
    Εγώ δεν πήρα μέρος λόγω προσωπικής απέχθειας για κάποιους συμμετέχοντες.
    Το κορίτσι μου όμως έχει δική του γνώμη για το τι θέλει να κάνει' και είμαι περήφανος που τα καταφέρνει καλά χωρίς να χρειάζεται βοήθεια...
    http://www.filosofia.gr/forum/viewtopic.php?t=3035&postdays=0&postorder=asc&start=0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου