Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010



Στην ιστοσελίδα zougla.gr την Παρασκευή 3 τρέχοντος μηνός, δημοσιεύθηκε επιστολή του κου Πάγκαλου με την οποία απειλεί με λήψη μέτρων τους εναντίον του εκφραζόμενους: 

Ολόκληρη η επιστολή Πάγκαλου στη zougla.gr 
Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010, 17:55 

Όνομα: ΘΕΟΔΩΡΟΣ 
Επώνυμο: ΠΑΓΚΑΛΟΣ 
Περιοχή: 

Μήνυμα: Την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010 και σήμερα, 3 Δεκεμβρίου 2010 αναρτήθηκαν στο διαδικτυακό σας χώρο (blog χρηστών) σωρεία ανώνυμων συκοφαντικών και εξυβριστικών σχολίων τα οποία είχαν ως άμεσο στόχο να πλήξουν την τιμή, την αξιοπρέπειά και την υπόληψή μου και να προσβάλουν εν γένει την προσωπικότητά μου. 
... 
Εσείς παρόλο που είχατε την υποχρέωση να ελέγξετε το περιεχόμενό τους, είτε δεν το πράξατε, είτε δολίως επιτρέψατε την ανάρτησή τους. Τα σχετικά σχόλια, μάλιστα, συνοδεύονταν από παραποιημένες φωτογραφίες μου, παρακινώντας, έτσι, μεγάλο αριθμό αναγνωστών να τα διαβάσουν. Ως γνωστόν είμαι υπέρμαχος της καλόπιστης ή οξείας, ακόμα, κριτικής, ιδίως όταν αυτή αφορά σε πολιτικά πρόσωπα. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, δεν υφίσταμαι κριτική, αλλά άθλια και ρατσιστικά σχόλια άγνωστων ατόμων, τα οποία καλύπτονται πίσω από την ανωνυμία για να ικανοποιήσουν ανομολόγητες επιδιώξεις, να υπηρετήσουν σκοτεινά σχέδια αποσταθεροποίησης του πολιτεύματος και του Κράτους, αλλά και να καλλιεργήσουν το μίσος εναντίον μου, γεγονός, το οποίο προφανώς συνιστά απειλή για τη ζωή μου και τη σωματική μου ακεραιότητα. Κατόπιν τούτων και δεδομένου ότι έχει πληγεί βάναυσα η τιμή και η αξιοπρέπειά μου, σας καλώ να διαγράψετε ΑΜΕΣΑ τα ανωτέρω αναρτημένα σχόλια ή όποια άλλα, παρόμοιου περιεχομένου και να διακόψετε το λογαριασμό του χρήστη – μέλους ή των χρηστών – μελών, γνωστοποιώντας μου, παράλληλα, τα πλήρη στοιχεία (όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας κλπ.) αυτών, ώστε να προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες. Άλλως θα σας θεωρήσω συνυπεύθυνους στις πιο πάνω παράνομες ενέργειες. 

Δεδομένου ότι εδώ δεν πρόκειται για μια μεμονωμένη περίπτωση, αλλά για μια νοοτροπία που αντανακλά γενικότερα τις περί ελευθερίας έκφρασης αντιλήψεις του κυβερνώντος πολιτικού φορέα, με εξειδίκευση στον διαδικτυακό λόγο, έχω τις ακόλουθες προσωπικού χαρακτήρα παρατηρήσεις: 

 

Με τον κο Πάγκαλο, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα' ούτε εδώ, ούτε αλλού. 
Όχι επειδή δεν προσφέρει αφθόνως ο ίδιος τον εαυτό του ως θέμα ενασχόλησης, αλλά επειδή ουδέποτε τον θεώρησα αξιόλογο τέτοιο, πλην κάποιων περιστασιακών αναφορών, σε περιπτώσεις όπου ταίριαζε η σχετική αναφορά. 
Κατά την προσωπική μου άποψη, ο ρόλος του στην τρέχουσα κυβέρνηση είναι ταυτόσημος με εκείνον που είχε στις αλήστου μνήμης κυβερνήσεις του κακόμνηστου Ανδρέα Μας: εκείνον του αλεξικέραυνου. Ήτοι, του προσώπου που όποτε απαιτείται πετάει στο σανίδι του θεάτρου την κατάλληλη πατάτα, ώστε το κοινόν να ασχολείται με αυτήν και όχι με την φτώχεια του θεατρογραφήματος ή με τα αίσχη που διαπράττουν οι πλέον αξιόλογοι συντελεστές του. 
Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, τον ίδιο ρόλο παίζει: Να παύσει δηλαδή η ενασχόληση με τις γελοιότητες του αρχιΣτοχαστή μας, του Γεωργάκιου του Μικρού και τα υπό την πρόσοψή του συντελούμενα και να ασχολούμεθα με την αμελητέα ποσότητα του ιδίου. 
Η ομοιότης των συμπεριφορών του με τον γραφικό πρόγονό του είναι αρκούντως γνωστή, ώστε να μην χρειάζεται να την υπενθυμίσω και εδώ. 
Θα τονίσω μόνον ένα, όχι επαρκώς δημοσιοποιούμενο, κοινό τους χαρακτηριστικό: την θρασυδειλία. Την έφεση δηλαδή σε λεονταρισμούς εκ του ασφαλούς, που μετατρέπονται σε "διευκρινήσεις" ή ταχύτατες αναιρέσεις, μόλις υπάρξει η ελάχιστη αντίδραση σε αυτούς. Τα γεγονότα, γνωστά' και πάντοτε στη διάθεση του ιδίου ή παντός ενδιαφερόμενου. 
Το δε τρέχον, είναι και αρκούντως καταδεικτικό, της προσωπικότητας του ανδρός: Καλύπτεται ο ίδιος από την βουλευτική ασυλία και το υπουργικό απυρόβλητο, για να εκστομίζει κάθε είδους ύβρεις τόσον προς τους πολιτικούς αντιπάλους του όσον και προς κοινωνικά στρώματα και ομάδες. 
Πληθυσμούς δηλαδή ένοχους μόνον για το γεγονός ότι αποδέχθηκαν τα άνθη του κακού που ο ίδιος και η παράταξή του καλλιέργησαν και διένειμαν, χρησιμοποιώντας απλά τους εμπλουτισμένους σπόρους άλλων πολιτικών δυνάμεων, είτε δεξιάς είτε αριστερής απόκλισης. 
Και ταυτόχρονα απειλεί με έγκλιση στην δικαιοσύνη, κάθε έναν ο οποίος τολμά να πιάνει στο στόμα του την ιερά και απαραβίαστη προσωπικότητά Του. Την ίδια αυτή δικαιοσύνη από της οποίας την έγκλιση ο ίδιος έχει ασυλία, υποστηριζόμενη από την σιδηρά πλειοψηφία της κομματικής του παράταξης... 
Δεν είμαι θιασώτης της ανεύθυνης έκφρασης γνώμης. Όχι για άλλον λόγο, αλλά επειδή θεωρώ ότι η ανευθυνότητα αποδυναμώνει την ισχύ της. Εάν προκρίνω την χρήση ψευδωνύμου στην έκφραση των όποιων απόψεών μου, είναι επειδή δεν μου είναι ιδιαίτερα επιθυμητή η επαφή με κάθε ψυχάκια που θα αποφάσιζε να εκτονώσει τις εντάσεις του στο τηλέφωνό μου ή τον οικογενειακό και τον φιλικό μου περίγυρο. 
Παράλληλα όμως, τόσον στον παλαιότερο έντυπο Τύπο όσον και στον παρόντα ηλεκτρονικό, τα δικά μου δημοσιεύματα αποτελούν δική μου ευθύνη' και όχι εκείνου που έχει την καλοσύνη να τους δώσει φιλοξενία. Ανέκαθεν θεωρούσα την σχετική διάταξη των περί τύπου νόμων, ως έναν εκβιασμό τους για εγκαθίδρυση εσωτερικής λογοκρισίας, στην θέση της "καταργηθείσας" κρατικής. 
Εκτός βέβαια της άλλης κατάπτυστης περίπτωσης, όπου ο συντάκτης ενός άρθρου ή μιας παρέμβασης, το κάνει κατ' εντολήν και καθ' υπαγόρευσην, για να υπηρετήσει τις σκοπιμότητες του εργοδότη του. Το γνωρίσαμε αυτό το φαινόμενο στον έντυπο Τύπο, με τους λεγόμενους "πληρωμένους κονδυλοφόρους", το αντιλαμβανόμαστε και στον ηλεκτρονικό, τόσο με τους "πληρωμένους μικροφονιάδες" όσον και με τους κατ' επάγγελμα μπλογκαρίζοντες. Εκεί, όντως η ευθύνη διαμοιράζεται μεταξύ του παραγγέλοντος ηθικού αυτουργού και του εκτελούντος την παραγγελία γραφιά. 
Μόνον που σε αυτή την περίπτωση ο εξοργισμένος κατ' επίφασην αντιπρόεδρος της κατ' επίφασην κυβέρνησης, ας μην αναζητά την πηγή του κακού μακρυά από την Αυλή στην οποία σταβλίζεται: 
Αρκεί να κάνει μια βόλτα, μέχρι την Πειραιώς 83 & Σαλαμίνος... 

Υ.Γ. 1: 
Για το θέμα δε που θίγει στην επιστολή του, ως προς τις δημοσιευόμενες παραποιημένες απεικονίσεις του, έχει πολύ δίκιο. Καθ' ότι είναι από τις λίγες εκείνες περιπτώσεις δημοσίων προσώπων, όπου δεν χρειάζεται καμία "δημιουργική παρέμβαση" για την γελοιογράφησή τους. Η παράθεση των αυθεντικών του φωτογραφιών, είναι απολύτως επαρκής. 
Υ.Γ. 2: 
Για να μην κουραστούν οι παρατρεχάμενοι κλητήρες του κου Πάγκαλου να τρέχουν σε εισαγγελικά και άλλα γραφεία, έχω αποστείλει το παρόν δημοσίευμα στο e-mail που περιλαμβάνεται στην επιστολή του, συνοδευόμενο από τα πλήρη στοιχεία μου, ώστε να μην χρειάζεται να εκβιάζει τον φιλοξενούντα χώρο για την ανεύρεσή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου